Podcast: Van Hier tot Gender – bonusaflevering

Interviews over diversiteit en inclusie met HAN'ers uit de LGBTQIA-gemeenschap

In onze podcast Van Hier Tot Gender gaat redacteur Olga in gesprek met HAN-studenten en -medewerkers uit de LGBTQIA-gemeenschap. Van non binair tot transgender en alles ertussen.

In deze bonusaflevering praten we verder met de non binaire student Billy. In de eerste aflevering vertelde hen over hoe zij hun identiteit gevormd heeft en wat het betekent om non binair te zijn. In deze extra aflevering praten Olga en Billy over de comedyserie Friends: zes witte hetero’s, daar kun je als seriemaker niet meer mee aankomen anno 2022. Hoe staat het dan met de huidige representatie van de LGBTQIA-gemeenschap in de media? We gaan erover in gesprek.

Ton Ammerlaan

Vlot interview met de nodige herkenning: goed om aandacht te besteden en de acceptatie dor directe en verdere omgeving van LHBTIQ+ ! Dit zou goed trainingsmateriaal kunnen zijn : uit deze casus is best veel te halen over wat een omgeving anders/beter kan doen