Over SAM

SAM is het online journalistieke podium van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen voor studenten en medewerkers. De redactie nodigt studenten en medewerkers nadrukkelijk uit tot interactie, door hen te vragen om hun mening prijs te geven, in debat te gaan, kopij in te sturen of onderwerpen aan te dragen. De redacteuren van SAM helpen en faciliteren hen hierbij en bewaken de journalistieke uitgangspunten. Ook agendeert en levert de redactie zelf journalistieke content. De focus ligt daarbij op opinie, duiding en achtergrond, human interest en persoonlijke verhalen.

SAM publiceert op haar website en social-media kanalen. De SAM-redactie bestaat uit een kleine kern vaste redacteuren en een groep freelancers die regelmatig columns, video’s, fotografie of geschreven journalistieke bijdrages leveren. SAM werkt graag met stagiairs en met studenten en medewerkers die samen met ons content voor SAM willen maken. Wil je bij ons ervaring opdoen, heb je een goed idee, een mooi verhaal, video’s of foto’s, laat het weten en stuur een mail naar sam@han.nl

Niets meer missen?