Crazy 88: “We doen alle uitdagingen, behalve een blote kont kussen. Hoewel…”

Het is al jaren vaste prik tijdens de intro: Crazy 88. Eerstejaarsstudenten ‘moeten’ 88 opdrachten doen, zoals ‘Laat 1 been harsen’, ‘Maak van iemand een mummie’ en ‘Blaf naar een hond’. SAM liep in Arnhem mee met groepjes van Academie Engineering & Automotive.

“Waar ik minder enthousiast over ben?”, vraagt Adrien, die net zijn lippen heeft gestift met rode lipstick, “Ik denk toch wel het kussen van de blote kont van een teamlid en het eten van een rauwe frikadel. Maar misschien denk ik daar straks anders over.” Een teamlid staat ernaast, denkt even na en besluit dan: “Een soa-test doen. Want moet je dan ook de resultaten delen?”

Adrien is tevreden met zijn rode lippenstift: “Het staat me eigenlijk best goed”

Hamburger zonder burger
In de binnenstad van Arnhem stikt het van de eerstejaars. Winkelpersoneel en bezoekers kijken dan ook niet meer op als het zoveelste groepje studenten plotseling een kerstliedje zingt in Albert Heijn of bij McDonalds een hamburger bestelt “zonder ui, saus, augurk, burger en brood”.

Haren vlechten: makkelijk punten scoren

Positieve zwangerschapstest
Sommige uitdagingen blijken moeilijk haalbaar, zoals ‘Vind een positieve zwangerschapstest’ en ‘Ga op de foto met de burgemeester’, terwijl andere opdrachten vrij makkelijk zijn: ‘Draag als man zijnde lipstick’ en ‘Maak met stoepkrijt het contour van een lijk en ga erin liggen.’ “Haren vlechten is ook easy“, aldus Thijs, die wijst naar zijn groepsgenootjes die er vredig mee bezig zijn.

Het groepje met de meeste punten, wordt uitgeroepen tot winnaar.
Check meer foto’s en filmpjes van Crazy 88 in Arnhem!