Oproep: SAM zoekt jou en je mening!

Opiniemakers en dwarse denkers gezocht!

SAM, het journalistiek podium van de HAN, zoekt opiniemakers en dwarse denkers. Ben jij dat? Lees dan verder!

SAM wil weten hoe jij denkt. Maak jij je druk over wat er in de wereld gebeurt, over het onderwijs, over je studie of over de gang van zaken binnen de HAN? En ben je niet bang om je mening te geven? Dan hebben we jou nodig voor ons studentenpanel. Reageer maandelijks kort en krachtig op een prikkelende stelling of urgente vraag. Het kost je een kwartiertje per keer, gewoon doen dus!

Laat je stem horen, dit is je kans! Mail naar sam@han.nl.

Ben je medewerker of student en wil je op een andere manier een bijdrage leveren aan SAM door bijvoorbeeld te schrijven, filmen, fotograferen, bloggen of vloggen? Twijfel niet en neem contact met ons op, we denken graag met je mee hoe je kunt bijdragen!