Oproep: wie vervangt Bridget?

Columnisten met peper gezocht

Journalistiek podium SAM zoekt medewerkers en studenten van de HAN die maandelijks een column willen schrijven. Die onderwerpen op de kaart zetten, die de lezer laten snuiven of glimlachen. Over allerlei zaken die de HAN-community raken, persoonlijk of maatschappelijk.

Tot de zomervakantie schreven bestuurder Bridget maar ook student Nina een column voor SAM. Wie neemt de pen over? Fijn als je een ervaren schrijver bent, maar ook als je je columnisten-skills wilt aanscherpen ben je bij SAM aan het goede adres: onze redacteuren coachen je graag! Geïnteresseerd? Stuur een mail aan sam@han.nl

Tess de Hoogh

Lijkt mij geweldig om elke maand een column te mogen maken voor Sam! Ervaring met schrijven is er genoeg, maar columns zijn nieuw. Een mooie uitdaging dit nieuwe schooljaar!

Hanneke

Wat goed om te horen, Tess! Ik neem contact met je op om het te bespreken. Groet, Hanneke Sizoo