Nieuwe website voor SAM

Meer focus op interactie met HAN-studenten en -medewerkers

SAM, het online journalistieke podium van de HAN, profileert zich dagelijks via socialmediakanalen en een website. Die laatste is aan vernieuwing toe. Afgelopen maanden is er hard gewerkt aan een nieuw ontwerp. De nieuwe site wordt maandag 23 mei gelanceerd.

De nieuwe website verlegt de koers voor SAM en richt zich op sterkere interactie met studenten en medewerkers en het bespreekbaar maken van onderwerpen die niet vanzelfsprekend de aandacht krijgen. SAM blijft journalistieke content produceren die relevant is voor de HAN-community en daarbuiten, en gaat bovendien nadrukkelijker een podium bieden voor opinie en debat, voor en door studenten en medewerkers. De nieuwe site biedt iedereen de mogelijkheid zelf ideeën en content aan te leveren en te reageren op stellingen en polls.

Bij SAM krijgt content vaker de vorm van video en podcast. Werk of studeer je op de campus, dan zul je regelmatig een SAM filmteam zien rondlopen die de aanwezige studenten en medewerkers over allerlei onderwerpen aan de tand voelt. Je mening geven kan ook door plaats te nemen in een van de panels of door deel te nemen aan Instagram live.

Wil je voortaan niks meer missen van SAM? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief. Ga vanaf maandag 23 mei naar de nieuwe website of stuur een mail naar sam@han.nl. Wil je een actieve rol bij SAM of heb je een goed idee? Stuur ons een berichtje en we nemen contact met je op.

Jop Geven

Heel mooi geworden!!!