Steltlopende pauw op de campus

Win tickets voor festivals

Studenten en medewerkers van de HAN keken gisteren verrast op toen zij zowel op de campus in Arnhem als Nijmegen een prachtige pauw door de gebouwen zagen schrijden. Op stelten nog wel.

De aandachttrekkende pauw deed het voorwerk, de redactie van SAM deed de rest: de nieuwe website bekend maken. De uitgedeelde winactie met kans op tickets voor festivals Mañana Mañana en Drift Om Te Dansen deed veel aanwezigen meteen naar hun telefoon grijpen. “SAM volgen? Natuurlijk!”.

Aanleiding is de nieuwe website van SAM, het journalistiek podium van de HAN. We zijn natuurlijk zo trots als een pauw, en dat willen we iedereen bij de HAN laten weten. Vorige week heeft SAM de nieuwe website sam.han.nl gelanceerd en we hopen dat veel studenten en medewerkers ons gaan volgen.

De actie van SAM loopt door tot en met aanstaande vrijdag.