HAN-studenten voor minor Global Awareness naar Bali

Terwijl we in Nederland de sneeuw van onze schoenen moeten kloppen, volgen drie HAN-studenten Food&Business en Pedagogiek de minor Global Awareness op het prachtige Indonesische eiland Bali. In hun vlog vertellen ze over de projecten waar ze op het eiland aan werken. Maar in hun vrije tijd vervelen ze zich ook niet.

Laure (op de foto rechts) is vierdejaars Food & Business en werkt aan een project bij Bake Bake Community Center. Suus (links) is vierdejaars Pedagogiek. Chelsey (midden) doet dezelfde opleiding en start in februari aan haar derde jaar. Zij werken op de Anak Unik Foundation, een school voor kinderen met een verstandelijke beperking.

Naast hun project genieten ze van de vriendelijke bevolking en nemen ze de cultuur in zich op. En in de weekenden ontdekken ze op hun scooters het hele eiland. De studenten blijven tot eind van het jaar op Bali.