Die ene student en ik, #4: Christel Vissers

In deze aflevering praat hoofdredacteur Hanneke Sizoo met coördinator praktijkbureau Learning and Development Christel Vissers. Zij werkt bij de Academie Organisatie en Ontwikkeling. Over haar herinnering aan die ene student zegt ze: “Het lukte deze student maar niet om zijn studie af te ronden. Hij blokkeerde. Op sommige dagen kreeg hij geen letter op papier. Uit ervaring weet ik hoe belangrijk het dan is dat je iemand om je heen hebt die in je gelooft.”

Christel Vissers.

‘Die ene student en ik’ is een tweewekelijkse podcastserie op Spotify van SAM. Hoofdredacteur Hanneke Sizoo praat iedere aflevering met een medewerker van de HAN over een herinnering aan een student die hem of haar raakte of inspireerde. De podcast sluit af met een tip aan een collega.

De vorige aflevering is hier te beluisteren. Die gaat over instructeur/docent Praktijkonderwijs Jack van Dijk en zijn worsteling om professionele distantie te houden van zijn studenten: “Ik heb misschien wel te krampachtig afstand genomen.” Jack werkt bij de Academie Toegepaste Biowetenschappen en Chemie.