Topsporters op de HAN 2024, deel 3: hardloper Raphael Bouju

In het derde en laatste deel zien we hardloper Raphael Bouju, student International Business bij de HAN. Raphael probeert zich voor de Olympische Spelen te kwalificeren op het koningsnummer bij atletiek: de 100 meter hardlopen. In 2018 heeft hij tijdens het EK Atletiek onder 18 jaar de eerste plaats behaald.

Over deze videoserie
Met de Olympische Spelen 2024 in aantocht bereidt een nieuwe lichting topsporters die bij de HAN studeren zich voor op kwalificatie. SAM toont een serie videoportretten van enkele sportende studenten die mogelijk komende zomer in Parijs in actie komen.

Bekijk hier deel 1 van deze serie. Die gaat over boogschutter Laura van der Winkel, student Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek.

In deel 2 zien we Nederlands kampioen discuswerpen Ruben Rolvink. Hij studeert Finance & Control bij de HAN.