Topsporters op de HAN deel 1: boogschutter Laura van der Winkel

Hoe het is om topsport te bedrijven in combinatie met een studie bij de HAN, dat weten toppers Lieke Klaver, Daphne Schippers, Sanne Wevers en Merel Smulders als geen ander. Met de Olympische Spelen 2024 in Parijs in aantocht bereidt een nieuwe lichting HAN-studenten zich voor op kwalificatie. SAM toont een serie videoportretten van enkele sportende studenten die mogelijk komende zomer in Parijs in actie komen.

In aflevering 1 zien we Laura van der Winkel. Zij studeert Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek bij de HAN. Dat doet ze met plezier. Maar waar ze nog meer plezier uit haalt is boogschieten. Misschien hoort ze daarom wel tot de wereldtop. Bij het WK boogschieten in 2023 werd ze vierde.

Sjoukje Ringersma_postma

Geweldige topsporter! Geeft alles, ze studeert en traint daar bij 40 uur p week! Woont op Papendal, reist de Wereld rond en staat hoog op de wereldranglijst! Klasse!!

likes Reageer