Houd jij van schrijven? Dan is dit je kans!

SAM houdt een schrijfwedstrijd onder studenten en medewerkers van de HAN! Doe je mee? De mooiste inzendingen krijgen een plek in onze nieuwjaarspecial in januari. En de winnaar ontvangt een schrijfcursus naar keuze ter waarde van 525 euro.

Wat moet je doen? SAM daagt je uit een column of kort verhaal te schrijven over een onderwerp waar jij volledig voor gaat of wat jou bezighoudt. Zolang het onderwerp maar raakt aan je studentenleven of je werkende bestaan. Schrijf het zo dat jouw lezerspubliek het grappig, pakkend, meeslepend, hilarisch, ontroerend of schrijnend vindt.

Alle inzendingen worden beoordeeld door de redactie van SAM.

Dus heb jij schrijfambities en wil je meedoen? Schrijf je verhaal in maximaal 450 woorden en lever het vóór 1 december 2023 in bij de SAM-redactie, door je bijdrage als Word-bestand te sturen naar sam@han.nl.

We nemen voor 15 december contact op met de winnaars.
Veel succes!